Foreningen SILØSEP

SILØSEP står for SIdste LØrdag i SEPtember og ligger, som navnet angiver, hvert år på den sidste lørdag i september. Her inviterer vi alle gamle elever fra Rødovre Statsskole og Rødovre Gymnasium til fest med alle deres gamle klassekammerater.

Foreningen blev dannet i 1968 og har pt. 9100 medlemmer. Derfor er det en af Danmarks ældste og største af sin slags. Foreningens arbejde varetages af bestyrelsen bag og er udelukkende bygget op af frivillige. Bestyrelsen har et tæt samarbejde med Rødovre Gymnasiums ledelse og gør samtidig brug af frivillig hjælp fra nuværende elever – dette er alt sammen nødvendigt for at skabe rammerne om det årlige SILØSEP.

Så kom og vær med til en hyggelig aften med god mad, lanciers, SuperSiLøSep, diskotek samt gensyn med din gamle skole og gamle klassekammerater.